NEON.NEON.NEON

Hallo meine Lieben,

da ich leider immernoch krank in meinem Bettchen liege, gibt es heute wieder kein daily outfit post von mir, da sich das wirklich nicht lohnen würde haha...
Ich habe meine Zeit heute hauptsächlich damit verbacht meine Lieblingsblogs zu lesen und mir ein bisschen Inspiration zu holen. In letzter Zeit taucht ein Trend immer häufiger auf. Neon. Dieser Sommer wird knallig! Und ich fange an es jetzt schon zu lieben. Hier ein wenig Inspiration :
---------------------------------------------------------------------------

Hey Lovelies,

I'm still ill and staying the whole day in bed, drinking tea and reading my favorite blogs for getting some inspiration. I kind of noticed a new trend, that I already love! Neon! Summer is going to be colourful! Here are some pictures:












This entry was posted on 26. Januar 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

8 Responses to “NEON.NEON.NEON”

Stella hat gesagt…

Nice pics!

Piazza Liberazione 8, Magenta

Stefanie hat gesagt…

Ich LIEBE neon :)
Gerade in der Kombination mit Nude Tönen, so wie auf dem letzten Bild ist es der Hammer!!
Alles Liebe,
Stefanie take-the-biscuit.blogspot.com

LPFashionPhilosophy hat gesagt…

Love your blog! Neons are an obsession of ours, for sure! We're loving the satchel here - so fab!

ox,
Davie+Erica
Wardrobe Stylists, NYC.

http://www.lpfashionphilosophy.blogspot.com

Minna hat gesagt…

The neon pink and yellow look awesome! Love the bag!

xx

♥,
Minna
Missingsparkles.com

Aurelia (A Pretty Life) hat gesagt…

i love neon, great color for summer, can't wait, Beautiful, I am following your blog pls visit mine, I hope you will follow back
http://aprettylife13.blogspot.com/

Not Ordinary Fashion Blog hat gesagt…

Love it,love it..love it!

Vintage Spillage hat gesagt…

Lovely post!
Awesome BLOG!

Josephine hat gesagt…

Ich mag dein blog total :) lust auf ein gegenseitiges verfolgen ? lg Josi http://the-source-of-inspiration.blogspot.com/ p.s. bitte ein kurzen kommentar mir auf meinem blog hinterlassen , damit ich bescheid weiß :))) Danke