Red Passion



Hallo meine Lieben,

hier nur ein kurzes Update. Ich wollte euch nur schnell meinen neusten Kauf zeigen. Eine rote (leuchtende!) Hose von H&M. Sie ist perfekt. Das perfekte Rot, der perfekte Schnitt und der perfekte Stoff!! Mein absolutes Must-Have! 

Love, Anja
--------------------------------------------

Hey Lovelies,

just a quick update today. I wanted to show you my new red (really bright red) pants from H&M. They are perfect! It is the perfect red, they fit perfectly and the material is perfect! My absolute Must-Have!


This entry was posted on 29. Januar 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

22 Responses to “Red Passion”

Ambiguous Girl hat gesagt…

Hey! Thank you for dropping by my blog. I love those red jeans. They go so well with your stripy top xxx

thekellytang hat gesagt…

That color is perfection, I love matching bright pants with stripes! So chic!

<3 Kelly

Spoonful Of Diamonds hat gesagt…

I have the same exact pair! i love seeing how others wear the same items

xx

http://spoonfulofdiamonds.blogspot.com/

chibiaion hat gesagt…

Fab! Love the perfect fit and the pretty colors.
PS Heart the nails. :)
buy aion account

Krista hat gesagt…

Awesome! I want a pair of red pants too! :D

imaproductofmyowndesign.blogspot.com

[Julia]..breakfast with coco hat gesagt…

hey danke für deinen kommentar :) dein blog gefällt mir sehr gut!!
ich werde dich auf jedenfall verfolgen
Liebe Grüße

Stefanie hat gesagt…

Sieht toll aus :)
Alles Liebe,
Stefanie take-the-biscuit.blogspot.com

Mica hat gesagt…

Love the red pants with the striped tee! :)


awayfromtheblue.blogspot.com

Adina hat gesagt…

rote hosen sind echt geil irgendwie !!
Hast du vielleicht lust auf gegenseitiges verfolgen? :)

http://adinas.blogspot.com/

KY hat gesagt…

Thank you for following back!! Ooh, the translation wasn't showing the last time but now I can see them! I do understand what your writing now! I'm so sorry for the misunderstanding. I love those pants by the way!
Love,
KY~ JAP fashionista☆
http://japfashionistaky.blogspot.com/

Corina hat gesagt…

dein header ist der hammer! hast du den selbstgemalt?

http://allaboutaswissgirl.blogspot.com/

ilgin hat gesagt…

hi süße,
toller blog!
würde ich freuen, wenn du auch bei mir vorbeischauen würdest ;)
lg ilgin

iamilgin.blogspot.com

Laura Unrefined hat gesagt…

Thanks for the comments! Those pants are so cute! I'm your follower now, follow me back if you'd like. :)

~Laura
http://lauraunrefined.blogspot.com/

Ayushma hat gesagt…

wow the color is really gorgeous. I love that pant.
Thank you for visiting my blog. I'm gladly following you now, I hope you'll follow me back :)

http://am-better-today.blogspot.com/

Edita hat gesagt…

Dankeschön für die nette Begrüßung :)
Es hat sich aufjedenfall gelohnt deinen Blog zu besuchen .
Du hast einen tollen Stil :)

lg Edi

C▲RO hat gesagt…

eine tolle Farbe für den Frühling:)

Anja hat gesagt…

Haha.. ok. I'm glad you understand all of my texts!

Anja hat gesagt…

Nein. Ich male bzw. zeichne zwar sehr viel selber, aber diese Zeichnung ist nicht von mir. ;) Ich weiß gar nicht mehr woher ich sie genau hab, aber sie gehört schon ewig zu meinen Lieblingsbildern. Und als ich meinen Blog gestartet hab, fand ich sie würde perfekt für meinen header sein! :)

Anja hat gesagt…

Danke für eure lieben Kommentare! Ich habe mich wirklich sehr gefreut, dass ihr meine rote Hose genauso iebt, wie ich!
-----------------------------
Thanks for your lovely comments. I'm glad that you love my red pants as much as I do!

Ber. hat gesagt…

thanks for your comment, you have a new follower!
kisses!

Anastasia from Natbeesfashion hat gesagt…

Guess what?I got the same pair and they are fabulous!I love them ^-^
I'm following you, return love back maybe?
xo Anastasia

Estefanía J. hat gesagt…

Love the red pants with that stripped blouse dear!!! :)

If you like my blog and you feel like drinking a sip of ABSOstyle with me, we could followed each other by GFC or wherever you prefer… :) I’ll be waiting for you!!!

KISSES!
Estefanía J. ABSOstyle