FASHION AGAINST AIDS


























Hallo meine Lieben,

im Frühjahr bring H&M mal wieder die beliebte FASHION AGAINST AIDS Collection raus. Diesmal im Hippiestil. Wie ich finde ist sie diesmal sehr gelungen. Ich habe mir schon ein paar Favoriten ausgesucht. Die Jeansshorts, die Kleider und die Ketten. Alle werden wahrscheinlich in meinem Kleiderschrank landen. Was gefällt euch am besten?

Love, Anja
-----------------------------

Hey Lovelies,

in spring H&M will launch the FASHION AGAINST AIDS collection. This time, as you can see on the pictures, it's hippiestyle. I like it alot and have already picked my favorites. The shorts, the dresses and the necklaces will find its way in my closet, I think. What do you like or dislike about the collection?

This entry was posted on 10. Februar 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

21 Responses to “FASHION AGAINST AIDS”

Monika hat gesagt…

Mir gefallen die Shorts und der Schmuck am besten :)
Weisst du, ab wann das alles verfügbar sein wird?

Anja hat gesagt…

ab Ende April wird die Kollektion in den Läden sein :)

burbery hat gesagt…

ok :) let's follow each other
xoxo

Jayme and Mendi hat gesagt…

Can't wait for this collection! I love the cause and the accessories are so cute!

Jayme @ Her Late Night Cravings

Anja hat gesagt…

Yes! You are so right :)

Sarah Lewis hat gesagt…

Great blog ! Would you like to follow each other ?

xxx -S.

FASHIONHYPNOTISED hat gesagt…

GREAT POST! LOVELY BLOG SWEETIE!
XOXO,
FASHIONHYPNOTISED GIRL

FASHIONHYPNOTISED hat gesagt…

OF COURSE SWEETIE! LET'S FOLLOW, I FOLLOW YOU NOW!
XOXO,
FASHIONHYPNOTISED GIRL

WOWS hat gesagt…

I love the wedges!!

Thanks for your comment, and yes of course I love follow each other!!.
I'm following you now. I'll wait for you.

kisses
http://www.withorwithoutshoes.com/

Malika hat gesagt…

ooh, thank tou sooo much sweetie) im very very glad that you liked my blog)
if you want, ill write in english too, thats not a problem for me)

i like your one too))) lets follow each other) im following xoxo

Desiree Laidler hat gesagt…

Thank you for visiting my blog, now following you and would love if you could do the same, love these clothes!!

http://paisley-desireelaidler.blogspot.com/

Nini hat gesagt…

Ohhh ich liebe Federn, sehr schöner Post! Danke für deinen lieben Kommentar, klar können wir uns gegenseitig verfolgen. Ich verfolge dich und jetzt bist du dran ;) xx Nini

Anna hat gesagt…

I LOVE this post! =)

Thanks for your comment on my blog! =)
following u=) waiting for u to follow back =)
keep in touch =)

http://dreamloveshop.blogspot.com/

Claireta Teressa hat gesagt…

followed your blog. mind to following mine?

Anja hat gesagt…

It would be really great if you wirte your texts in english, so I can read them, too. :)

fashionblog hat gesagt…

Anja, wow super, wusste davon gar nichts.
Mir gefallen auch einige Sachen,
danke für den tipp:)
Viele Grüße!!

ana caroLina hat gesagt…

nice selection :)

Anja hat gesagt…

Thanks darling :)

What's Next hat gesagt…

i also liked the collection a lot! few of the dresses and accessories will be in my closet :) don't forget those green wedges ;)

nice blog, i wait you to mine too
edankb.blogspot.com

xx, eda..

thesecondface hat gesagt…

Sind echt ein paar schöne Sachen dabei :) Weißt du wann die Kollektion genau rauskommt?

Liebe Grüße, Magdalena :*

Anja hat gesagt…

Ich meine Ende April :) Müssen wohl noch ein bisschen warten... ;)