Today I would love to wear this

Today I would love to wear this

Hallo meine Lieben :)
 
heute habe ich mich mal inspirieren lassen und für euch eine Collage zusammen gestellt. Das hätte ich jetzt wirklich gern an!
 
Love, Anja
----------------------------
 
Hey my lovelies,
 
today I was inspired by some street style looks and so I did a collage of all the clothes I really would love to wear today!
 
Love, Anja

This entry was posted on 3. Februar 2012 and is filed under ,,,,,,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

5 Responses to “Today I would love to wear this”

Julia hat gesagt…

Schöne Collage! Und dein Header gefällt mir echt richtig gut ;)
Liebe Grüße :)

Josephine hat gesagt…

huhu ich find die collage echt inspirierend:))) bin nun auch deine leserin :) lg josi http://the-source-of-inspiration.blogspot.com/

Anja hat gesagt…

Danke, Liebes :)

Anja hat gesagt…

Toll wenn dich meine Collage inspiriert hat :) Das freut mich!

Farah hat gesagt…

nice
fafafoomfarah.blogspot.com/ xo