Inspiration - Olivia Palermo

Inspiration - Olivia Palermo


Hallo meine Lieben,

als ich das Outfit von Olivia Palermo gesehen hab, war ich direkt hin und weg und habe mir direkt gedacht: Das musst du unbedingt auch haben. Also habe ich mir mal aus den aktuellen Kollektionen diverser Onlineshops (Asos etc) das Outfit zusammen gestellt. 

Love, Anja
----------------------------------------

Hey Beauties,

as I saw this outfit of Olivia Palermo, I directly though: Wow! I have to have it, too! So I decided to browse through the spring collections of different onlineshops (asos etc) and put the outfit together.

Love, Anja

This entry was posted on 25. März 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Inspiration - Olivia Palermo”

Spoonful Of Diamonds hat gesagt…

she is so daring! i love her style


xx


http://spoonfulofdiamonds.blogspot.com/

Timna hat gesagt…

Das Outfit sieht super gut aus! Und gar nicht so schwer nachzustylen ;)

xx Timna